lollibob

Direktlänk till inlägg 25 december 2011

Hellu!

Av lollibob - 25 december 2011 20:10

Hellu jag vet att jag inte alls har bloggat på mycket länge men seriöst har jag inte haft tid nu vid jul!

men nu har jag tid i mon ska jag jul handla och lite så se om det är något jag vill ha!

Hoppas ni har haft det bra vid jul  för det har jag!

Jag venine jag har fått många fina grejer tex en one piece  

Men jag hoppas att jag kan blogg lite mer i alla fal kommer jag blogga ett par gånger i månaden

men jag spelar ju inte bara panfu utom MovieStarPlanet också!

Här är min gubbe 

  hehe mitt nam n är I love you lollibob så in vet Men snart är det ett nytt år och då ska jag vara hos mina syslingar! jag hoppas att jag kommer ha roligt och hoppas ni har roligt!

men vi ses

BRB

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lollibob - 14 januari 2012 21:39

Hej hej ledsen att jag inte har bloggat dom dagarna jag skulle blogga men skolan börja då så jag han liksom  Inte men så ni vet ska jag blogga mer i morgon eftersom jag orkar inte mer nu! God Natt! Lollibob ...

Av lollibob - 9 januari 2012 11:12

Hej hej idag ska jag iväg någon stans jag vet inte var men jag o pappa vi kommer nog på något asså irl! Jo det här är ju en panfu blogg och jag ska birätta lite vad jag tycker om panfu.Jo jag tycker att det var mycket MYCKET roligare och så FÖRR me...

Av lollibob - 8 januari 2012 17:21

hej hej jag tängte på en grej efter som jag inte bloggar så ofta ska jag ha några dagar i veckan som jag bloggar på!   Dagar: Måndag Tisdag Onstag Lördag Söndag Dom dagarna kommer jag att blogga på men det kan också att jag bloggar på...

Av lollibob - 11 december 2011 17:20


Hoj Hoj ledsen att  jag inte kunnat blogga så mycket eller så men jag har haft prov och anat för mig men jag har haft skit roligt på panfu i dag för jag träffa en snäll KILLE udda va eller kanske inte så han var snäll en bra vän jag är inne nu om någ...

Av lollibob - 27 november 2011 17:55

Hheejjjj nu ska jag blogga lite hadde jag tängt men det blåser so mi n i bängken här i gbg!!! SÅåååå jag tängte säga också att jag har bakat lussebullar! men jag tängte attt jag också skulle parata lite om panfu! Joo detta är ju min andra jul p...

Presentation


Välkommen till min blogg!Här skriver jag om panfu!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards