lollibob

Alla inlägg under april 2011

Av lollibob - 28 april 2011 20:01

   ÅÅ va är du ledsen nu för!?!Kärlek!Em okej bobban Roligt haha!!!(Höni kålla nu när jag fejlar mot bobban  )

Så synd bobban vad har hent!!Jag hörde va du sa!Em okej ska göra en sak ses hehe!Bäst för dig!

´Tja alla mina coola blogg läsare hur mår ni ni vet boban är väldigt  JA ni fattar heeheh mm!Ja jag har haft de azz bra i dag har ni hoppas de men de kommer ju såna dagar i bland jag och foffis/lollifof har haft vaten krig jätte roligt men jag hoppas värkligen ni läser min blogg jag lovar jag ska sriva mer ja och såde var ju inte så länge sen skafa bloggen hhehhe påsklovet är slut sollan har börja ja man är liksom mer i skollan mm inte roligt men i dag var de roligt faktist DE VAR Kul i går me  hadde drama me bunny det går bra me pjäsen mm den är litte svår men de kommer vara bra  hihi men pirigt många kommer ju och tittar Mm Vi ses



Kramiz and XO

bobbam/lollibob!! ^.^

 

Av lollibob - 26 april 2011 18:26

Hej alla coola pandor!!Har ni de bra!!Jag har de så där!! Men i alla fal jag hoppas ni komenterar och jag och bunny har en youtube kanal den hetter PFLPSbunnybob mmm hoppas ni kållar!! och i mon JIPPI drama så kul inte haft drama sen ja två veckor typ mer inleg kommer sen ssssseeees

XO

BOBBAN

Av lollibob - 23 april 2011 17:49

Tjaaa!! alla coola pandor har ni de bra nu i påsk de har jag jag har haft jätte roligt och kommer ha hoppas ni har de ÄR INTE PÅSK EN AV DE BÄSTA SOM FINS!!  Höni nu kom jag och tängka på en sak som jag har glömt att visa alla vet dena pandan --------->  Den som gisar rätt får en litten sak av mig.P.S han känner jag! men hoppas ni har en bra påsk GLAD PÅZK


MÅNGA PLOPAR TILL ALLA HA EN RICKTIGT BRA PLOP DAG!!!


XO OCH KRAMIZ'

BOBBAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av lollibob - 23 april 2011 11:22

Hej alla och en ricktigt glad påsk JAG ÄLSKAR PÅSK gör du   PÅSK ÄR DE BÄSTA JAG VET.Och nu har jag en gubbe på msp som hetter I love you lollibob.Och jag alla lolliboban jag har en gubbe på msp asså moviestarplanet han hetter mayman<33 Hehe min min syster tvinga mig !!! men de är ju kul! :) WÄHÄÄ de går inte och göra smilis.Har alla hittat kykligen den sista inte jag men jag skla gå och göra de Heej då XO kramiz.

Hej!!!! nu blir du kul me boban vi ska åna en tävlig åt alla pandor här kommer den:


fråga 1 av 4

VEM KOMPÅ LOLLIBOB NAMNET?


A)Hennes kompis!



B)Hennes mamma!

C)Hon!


fråga 2av4

VEM ÄR LOLLIBOBS BÄSTA VÄN!

A)Lolliboban!

B)fiffi30!

C) BUNNYCOOL!


Fråga 3av4

VEM HAR HON TRÄFAT?

A)Kamaria och Ella


B)Max och lomise


C) INGEN


fråga4av4

HUR MÅNGA DAR HAR LOLLIBOB VARIT PÅ PANFU?

A)299



B)33O


C)300


Hopas ni är me för att vara me tar du komentar och den som vinner får en inter ljuv och en bli på sig och en målad av lollibob dom är fina jag låvar dig

Tjja dåå lolliboban

Av lollibob - 20 april 2011 10:40

Tjaba alla coola pandor ja ni kakse känner i ihåg mig från lollibob-bunny.bloggplatsen.seja men nu har jag en engen cool blogg hoppas ni kommer läsa den jag kommer skriva mycket  Min jobbiga kusin lolliboban kommer skriva och entligen visa hur han ser utt hoppas ni kommer läsa den ha de så kul

 Xoxoxo på er ses


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!Här skriver jag om panfu!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards