lollibob

Direktlänk till inlägg 9 juli 2011

Jjaa kul

Av lollibob - 9 juli 2011 21:42

Tja alla coola blogg läsare lollibob här det har varit jätte varmt där jag bor ska snart till danmark och jag är i lvl 51  kanske många som är det jag vet inte det men kasnke jag har inte så många vänner käns de som ingen anig men jag hoppas jag får mer vänner jag brukar inte  blogga så mycket på denna juvliga sommar de är bara mesigt att blogga i bland o mäst på sommaren asså hallå komingen i dag har jag varit ute hella dagen o badat med min kusin hon bada också o hennes hund<3 bella heter hon hon är typ så söt o snäll helt underbar men aja



Xo

bobban/lollibob

<333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lollibob - 14 januari 2012 21:39

Hej hej ledsen att jag inte har bloggat dom dagarna jag skulle blogga men skolan börja då så jag han liksom  Inte men så ni vet ska jag blogga mer i morgon eftersom jag orkar inte mer nu! God Natt! Lollibob ...

Av lollibob - 9 januari 2012 11:12

Hej hej idag ska jag iväg någon stans jag vet inte var men jag o pappa vi kommer nog på något asså irl! Jo det här är ju en panfu blogg och jag ska birätta lite vad jag tycker om panfu.Jo jag tycker att det var mycket MYCKET roligare och så FÖRR me...

Av lollibob - 8 januari 2012 17:21

hej hej jag tängte på en grej efter som jag inte bloggar så ofta ska jag ha några dagar i veckan som jag bloggar på!   Dagar: Måndag Tisdag Onstag Lördag Söndag Dom dagarna kommer jag att blogga på men det kan också att jag bloggar på...

Av lollibob - 25 december 2011 20:10


Hellu jag vet att jag inte alls har bloggat på mycket länge men seriöst har jag inte haft tid nu vid jul! men nu har jag tid i mon ska jag jul handla och lite så se om det är något jag vill ha! Hoppas ni har haft det bra vid jul  för det har jag!...

Av lollibob - 11 december 2011 17:20


Hoj Hoj ledsen att  jag inte kunnat blogga så mycket eller så men jag har haft prov och anat för mig men jag har haft skit roligt på panfu i dag för jag träffa en snäll KILLE udda va eller kanske inte så han var snäll en bra vän jag är inne nu om någ...

Presentation


Välkommen till min blogg!Här skriver jag om panfu!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards