lollibob

Alla inlägg under maj 2011

Av lollibob - 27 maj 2011 21:27

Hej jag vill jätte jätte gärna vara med på panfu listan jag bloggar mycket om det jag hoppas ja kommer med   det skulle vara jätte kul jag har bloggat ett ganska långt tag och kommer blogga en gång varje dag har jag bistemt och det var nog allt

Kramiz and xo


bobban

Av lollibob - 27 maj 2011 21:19

Hej alla coola pandor idag spelade jag panfu och


  Det är ret så kul om man gillar musik xD   

Men i mon så ska jag visa up pjesen vi har jobbat på jätte läge och jag tror jag kommer dööö!!!!  jag vågar inte !!!!! xC Men det kommer  gå bra hoppas jag nu ska jag göra ett anan in leg ses

Av lollibob - 26 maj 2011 20:05

AAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAA
Aa
Tja alla har ni det bra inte jag jag har värsta panik eftersom att vi har idrotts dag i mon och jag hadde inte tängt på det såååå s.o.s gud bbblllläää men det går någ bra min blogg kommer finnas lege och sen bli en vanlig blogg!!!!!!! men det går inte så bra för min blogg men snat gör det de hoppas jag jag ska göra allt jag kan sese


Kramiz and xo




Bobban!!!!!!<333  

Av lollibob - 25 maj 2011 20:48

Tja alla bästa blogg läsare och ni vet ni kan bisöka www.lollibob-bunnycool.bloggplatsen.se gör det då äger ni !!!!!  musik fins nu och så på min blogg!!!!hehe hoppas ni birätar för vänner om min blogg då är ni snälla !!! jag reckomenderar en låt den hetter crosfire fins på min ipod på min blogg men jag årkar inte blogga just nu men komer snart ses


Kramiz and Xo

Lollibob<333 Loll.i.bob<333

Hej

Av lollibob - 24 maj 2011 19:18

Tja alla coola pandor hur mår ni isf har de så goodi tbx i bloggen ett tag sen jag blogga hehe men På lörddag då ni då smäler det DÅ BLIR DET BÄÄSTAAAAAAAA DAAGGEN NÅGONSSIN !!!!Och den 15 juni är det också DEN BBBBBÄSSSSSSSTAA DAGEN NÅGONSIN FÖR DET ÄR

  LOV!!!!! <33333

inte mycket kvar 3 veckor jippi men trå inte jag kommer sluta blogga nej nej nej jag licksom tycker ni är BÄS´T!!  hehe men det är ni ju snälla  ska skaffa musik till bloggen med hjälp av bunny !!! det är bra

men vi ses



Kramiz and Xo Bobban

Av lollibob - 19 maj 2011 22:08

Hej alla kul att ni läser mig blogg ni är så snälla jag vet jag skriver litte sent men jag ville och fick så bra är det och jag och min kompis hella vägen hem sjöng vi ' snab stabil och jätte jätte bra bredband och om om och om jobbigt men kul så jag liksom har fasnat i de det går bra med draman snart klara jippiiii komentera får ni jätte järna göra de var en stund sen jag blogga men jag liksom skulle göra massa andra saker  jobbigt för skollavslutnig den 15 juni inte långt bara 4 veckor jippi då är det sommar och vi bran är fria från skollan läxor och allt jobbigt ÄLSKAR SOMMAREN OCKSÅ man liksom kan nästan göra vad man viillllll!!!!!! det jag gillar mest med sommar är lov och bada varmt och INGEN SKOLLA!!!!!!men man saknar ju kommpisar men det är inte sista gången  och vi hadde matte prov idag jag viste inte de men jag tyckte de var lätt så jag tror jag kommer gå ett MVG!!!! <333 Hoppas jag detta är mitt inläg som jag skriver mest i hitils jag kände för det och jag hoppas ni ockdå gillar sommaren och inte bara sitter inne hella dagen lång när de är fint ute jag kommer kanske bara blogga på morgonen under sommaren vi får se   Om ni sitter vid daattorn minst 2 gånger per vecka då är ni bäst men jag kan nog inte klara det hoppas ni gör de men inte jag de kan ni nog räkna med eller det bror på om det är fint väder elr inte





hej dååå



KRAMIZ AND XO

BOBBAN!!!! <3333



Av lollibob - 6 maj 2011 15:41

Nämen se man på små smaskiga pandor som sitter där och jag är prinsesan över mörkerhovet i slutet får ni veta vem jag värkligen är jag äääääääääääääääääääääääääääääääääää

äääääääääääääääääääääääääääääääää

ääääääääääääääääääääääääääääääää

äääääääääääääääääääääääääääääää

ääääääääääääääääääääääääää

ääääääääääääääääääää

ääääääääääääääää

äääääääääää

ääääääää

äääää

äää

ää

ä

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrr

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

rrrrrrrrrrrrrrrrr

rrrrrrrrrrrr

rrrrrr

rrrrrr

rrr

rr

r



LOLLIBOB!

BOBBAN

 

Av lollibob - 6 maj 2011 15:28

Tja alla coola pandor bobban här vet ni de är en efter lyst panda i panfu men de är ingen panda de är ett Kattspöke från mörker hovet så ser hon ut

  och här är den jag målade på paint

  hon har en meter klor och

HAHA vet ni svaret vem de är kommer snart


+ hon bihörver en prins hon är prinsesa över mörker hovet men se up hon kan döda dig


Kramiz and xoxo


bobban!!<3

Presentation


Välkommen till min blogg!Här skriver jag om panfu!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards