lollibob

Alla inlägg under november 2011

Av lollibob - 27 november 2011 17:55

Hheejjjj nu ska jag blogga lite hadde jag tängt men det blåser so mi n i bängken här i gbg!!!

SÅåååå jag tängte säga också att jag har bakat lussebullar!

men jag tängte attt jag också skulle parata lite om panfu!

Joo detta är ju min andra jul på panfu!

Också iglon ser lickadan ut som förra året

men det värkar att dom är lite slöa på panfu föratt dom har alltid REA på gp!!

Sååå lamt!

Av lollibob - 26 november 2011 12:25

Hej hej jag är sååå sugenpå att spela wii för bunny sa att hon skulle spela det så det är jag snart påväg att göra 

idag ska vi baka peparkakor förhopnigsvis.

men jag har också en msp blogg ni kan bisöka! den ni kan kilcka på DENAFör att bisöka den!

Ni kan också bli vän med mig!

Så ni vet vill jag ha vänner på panfu eller jag har licksom väldigt mycket vänner men de är kul endå om du vill!

Jag vill värkligen ha lite snö nu det var så länge sen.

Jag tängte kanske om ni tycker blogga varje dag nu så jag skriver så mycket jag årkar!

för att få igång bloggen igen den har varit såå lam!

Men jag glömde säga att jag vill ha snö i panfu liksom det är för somrigt!

Det kan i alla fal vara lite snö!

Jaja 

Here I com Wii!

Lollibob

Av lollibob - 25 november 2011 19:37

Hejjjj har inget att göra men vi får väll se vad som  händer 

Jag har vidiosamtal med Bunnycool och vi kom överrens att hon fick gäst blogga om hon vill så ni vet!

men nu ska bunny få blogga om en stund eller nuu!

Så nu får bunny blogga 

Byee

Av lollibob - 25 november 2011 18:28

Hej jag är sugen på att skiva något tex en historia....

Men bäst av allt att det snart är det jul  

Jag är typ jul galen och älskar julen men jag kanske har skrivit  detta ett par gånger men jag gillar er som läser min blogg!


Jag har redan börjat jul pynta efter som det är första advänt...Men i morgon ska jag på jul märknad i haga.

Som ni kanske merker ee att jag bloggar typ varje ddag men det är i alla fal ganska roligt!

Bunny liksom aa hon ville det eller jag vet inte...

En liten bild på mig i panfu så ni vet det att jag gillar blåt eller jag gllar måga färjer!

Men jag tängte efter det är jul liten juligt!

Litte tidigt men och...

Men jag får väll se om det blir något historia

Brb

Lollibob 


Av lollibob - 24 november 2011 17:18

Heejj jag hade inget att göra så jag tängte vrf inte blogg!?!


Joo jag loggade in idag för att bara titta runt lite och helt plötsligt såg jag att det var propat i bollywood alltså det var fullt!UDDA! 

Men så mindes jag att det var gp dag så justdet vrf inte på en fredag tängte jag för man får ju mer tid och sen nuu måste man göra läxa o BLA BLA BLA......¨

Tråkigt iskolan är det typ ett spöke för det hende värsta konstiga saken!Mitt sudd bara försvan sådär 

Skumt

Men hoppass ni mår bra måste dra nu

Brb

   


Av lollibob - 23 november 2011 17:15

Hejjj nu har bunny gort en disingn åt migg tacckkkk säger jag bara.Em ett tag sen jag blogga och jag hoppas att jag kommer att göra det i alla fal lite mer en vanligt!

jag gillar iblad att skriva och ibland inte så inte just nu har jag tid men hoppas sen 

Hej hej 

Lollibob  

Presentation


Välkommen till min blogg!Här skriver jag om panfu!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards